zaterdag 28 februari 2009

oude doos

Ondanks, of misschien wel doordat, dat het gezellig was vannacht en niet druk toch niets afgekregen. Maar naast de mand met objecten die nog wachten in elkaar te worden gezet staat ook een mand met truitjes die al klaar zijn. Nu dus maar 1 uit de oude doos.
Toen ik begon met breien maakte ik truien voor mijzelf, later voor Willem, die ze in dank aanvaarden. Toen kwamen de nichtjes en later ook een neefje. En vervolgens Fernando, ik heb wat truitjes voor hem gebreid. Veel wordt ook weggegeven aan familie/vrienden/collega's. Maar zolangezamerhand staat er nu dus naast de mand met objecten die nog in elkaar moeten een mand met projecten die al klaar zijn.
Wat ik er mee ga doen? Nog geen idee, verkopen op marktplaats? verkopen op een hobbybeurs? schenken aan een kindertehuis in Polen?
De tijd zal het leren, ondertussen brei ik vrolijk door.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten