donderdag 21 januari 2010

winter 2010


Ik weet niet waarom, maar het uploaden van mijn foto's zoals ik het anders altijd doe via picasso wil vandaag niet. Aangezien ik toch geen mandjes te showen heb dan maar een foto van ons huis. We wonen hier inmiddels ruim anderhalf jaar en het bevalt goed! Rechts van de voordeur (op de foto) is de woonkamer, links bevindt zich mijn naaikamertje, maar liefst 28 vierkante meter heb ik tot mijn beschikking. Een heel verschil met ons vorige huis, daar kon amper een tafel en een stoel staan. Binnenkort zal ik eens wat foto's maken van de binnenkant en laten zien hoe mijn werkkamer eruit ziet.
Verder ben ik druk met naaien van de scheve huisjes en heb ik net weer nieuwe stofjes binnen van sylka mode, even wassen en strijken en dan kan ik daar heerlijk mee aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten