woensdag 26 mei 2010

mandjes-update


Ik heb hier 2 x 12= 24 mandjes. Allemaal gemaakt in Turkije. Ben nu wel door mijn voorgetekende mandjes heen, maar mag gelukkig morgen een nachtje in Groningen werken, dan kan ik er weer wat bijtekenen.
Verder vieren we as weekend de verjaardag van DS, druk druk druk dus! Ik ben bezig met een en ander weg te werken om rust en ruimte te creƫren voor de home sweet home, maar er zitten ook alweer de nodige WIMMIES in mijn hoofd. Maar van tijd tot tijd moet je even streng zijn voor jezelf en ik heb mijzelf zeeeer streng toegesproken! Tzt zullen jullie de resultaten hiervan zien. Tot later!

2 opmerkingen:

  1. Mooie mandjes!! EHm streng toespreken?? Moet dat dan?
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, ja, dat heb ik soms nodig, de stapel uffo's blijft anders maar groeien..........!

    BeantwoordenVerwijderen