zondag 19 juni 2011

Diverse projecten

Zo, afgelopen donderdag weer bee gehad, was weer erg gezellig. Ik heb helaas geen foto's maar die zijn wel te vinden bij de andere dames hier rechts.
Na een dikke week in de mandjes te hebben gezeten ben ik nu weer braaf bezig met de quilt beweging en de cotton country quilt. Maar naast al mijn quiltprojecten heb ik ook nog het een en ander liggen aan brei/haak en borduurwerk wat nodig moet worden afgemaakt en daar heb ik me nu ook maar eens op gestort.
De dikke sjaal afgemaakt, gebreid voor de man van een collega. op naalden 7, echt een sjaal voor -10 of zo met een stoere kabel. Verder heb ik de vierkantjes gehaakt tijdens onze busreis in Amerika van vorig jaar aan elkaar gehaakt tot babydeken bedoeld voor een kindertehuis in Roemenie.
En onze trap is gerenoveerd, we zijn erg blij met het resultaat.
Fijne week allemaal!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten