maandag 12 maart 2012

Affo!

Hij is af, en dat nog wel binnen de record tijd van vier en een halve maand!

 Voor mij dan een record wel te verstaan. Ik zal hem straks even wegen, hij voelt aardig zwaar. De hartjes heb ik er met de hand op gefestoneerd en hij is ook met de hand gequilt. Het is een echte knuffelquilt geworden, flannel dus heerlijk warm! De afmetingen zijn 200 bij 146, lekker groot dus, daar kunnen we ons mooi in wikkelen as winter.

 Tussendoor haakte ik ook nog een babydekentje.
 En nu ga ik me op het geel/groen paaskleed storten. Deze ligt er inmiddels al vele jaren. Ik ga hem eenvoudig doorstikken met de machine dus hoop ik er niet te lang mee bezig te zijn. Hier vast een voorproefje.
Ondertussen achtergrond stof en vulling besteld voor de mandjesquilt en hidden stars want de stapel op mijn nog te quilten stoel begint kleiner te worden.
Fijne week. Ik kijk al uit naar de bee van as donderdag.

3 opmerkingen:

  1. Wat ga je goed met al die affo's dit jaar, geweldig hoor! Het ziet er mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is 'ie mooi! Neem je al dit moois mee as donderdag naar de bee, ik wil graag even knuffelen met je mooie handwerken!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n winter warme quilt en mu de avonden nog koud zijn...........!

    Tof dat je al je affo's afmaakt en ik vind ze super.

    vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen