dinsdag 16 juli 2013

van alles wat

Zo, de zomer is intussen goed op gang gekomen, fijn voor iedereen die op vakantie is (en natuurlijk ook voor alle anderen) !
Ik zit intussen niet stil en werk lekker door, ook deze maand 40 uur per week
Waarvan (gelukkig) veel nachten en deze quilt ligt dan steeds dicht binnen handbereik, ik laat hem zelfs maar op het werk, thuis is het nu veel te warm onder zo'n grote quilt, op het werk ligt ie fijn op het bureau.


 De quilters blessings zit in de steigers, de 1e 2 rijen zitten aan elkaar, rij 3 wordt genaaid en rij vier wordt gestiched, nog 3 blokjes te gaan.


 Het blauwe babydekentje is af, nu nog wachten tot iemand een jongetje krijgt, moet nog wel even gewassen.


Er zijn 40 kerstmannen geborduurd, het plakken en knippen doe ik wel begin december.


Deze ligt naast de naaimachine voor als ik even tijd heb.


De japanse puzzel vordert heeeeeeeeeeel erg traag...............

 En van dit paarse geheel ga ik iets maken, wat zien jullie tzt.


 En deze kreeg ik cadeau van vriendin Paulien, waarvoor een dikke dankjewel!
En mochten er mensen zijn die ook stille hoop koesteren: ze heeft gezegd dat de volgende zelf de handen uit de mouwen moet steken, dus helaas voor jullie!

Nou lieve kijkbuiskinderen, dat was het weer even voor nu, geniet van het weer, elkaar en natuurlijk het handwerken en tot gauw!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit zo je quilt blessings..en weer een mooi dekentje klaar,gaat lekker met haken:-)
    En je mandjes quilt gaat met al die nachtdiensten ook vast wel goed komen.. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrukkelijke foto's van mooie werkstukken hou je me weer voor mijn neus! Veel plezier met 's nachts werken en overdag slapen, je mist zo wel een heerlijke Hollandse zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer heel wat gedaan Marjan, lekker bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie werkjes Marjan, lust om te zien. De mandjes vind ik ook heel mooi [deze mandjes vindt mooier als de andere mandjes patroon]
    Ik heb er nog maar 5 of zo gemaakt maar straks als alle het andere op het end loopt dan pak ik ze weer op.
    Heel veel werk plezier in de nacht met het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen laat je allemaal zien. Ben onder de indruk.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen