donderdag 17 oktober 2013

lelijke lapjes

Weten jullie nog, die quilt van allemaal lelijke lapjes?
De top is af:
 Valt mijn nog niet eens tegen en scheelt weer een boel kastruimte.
Ik ben wat aan het oefenen met machinaal doorquilten en dan lijkt mij dit een hele goede top om dat tzt maar te gaan uitvoeren.
Voor de achterkant werk ik altijd het liefst met dubbelbrede stoffen, maar deze keer maakte ik gewoon blokken van 10 bij 10 inch. Oeps, te klein dus nog maar 2 stroken aan de boven en onderkant gezet.


Zo, deze morgen hebben wij bee, maar de update daarvan komt later. Morgen ga ik koffers pakken en zaterdag vliegen we naar Turkije, manlief blijft thuis om voor de beesten te zorgen, hij is niet zo'n zonaanbidder.

3 opmerkingen:

  1. Nou, ondanks dat je het lelijke lapjes vind, is het een prachtige top geworden. Leuk die achterkant van blokken! Zo raak je een beetje uit de restjes.

    Fijne vakantie, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit je lelijke lapjes zijn ben ik reuze benieuwd naar je mooie lapjes... in de kast kunnen ze niet liggen, want die is nu bijna echt helemaal leeg! Je top is enig, de achterkant helemaal goed, lekker scrappy! Succes met machinaal quilten, het gaat je ongetwijfeld helemaal lukken.
    De bee was gezellig, ik ben benieuwd naar je gezellige blogje over ons samenkomen.
    Ik wens je een heel fijne, welverdiende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo zie je maar dat je ook met zogenaamde lelijke lapjes een mooi quilt kunt maken :D

    BeantwoordenVerwijderen