maandag 16 juni 2014

update

Sorry, het was even stil hier, een kleine blogdip en druk oa met de verjaardag van DS en de OR waar ik inmiddels in geinstalleerd ben. Erg leuk, maar vergt nogal wat leeswerk.
Op quiltgebied behoorlijk stil gezeten en weinig gedaan, maar de haakwerkjes zijn af!

Tas nummer drie, multicoleur deze keer, gevoerd met een vrloijk stofje wat ik nog had liggen.
Hier hoop ik iemand blij mee te maken.



En tas nummer vier en die hou ik lekker zelf!


Zoek de verschillen:


Een lief jongens dekentje voor in de kinderwagen/maxi cosi.




En de south bay sjaal, bij gebrek aan een showmodel over de stoel gedrapeerd en ook deze wordt een weggevertje, maar hierna ga ik er zeker een voor mijzelf maken, nog wol genoeg.


Zoals ik al zei, het quilten stond even, bijna, sil. Alleen in de nachten werd nog wel eens een steekje geprikt, maar ook niet zoveel omdat ik dan de stukken voor de or aan het voorbereiden was.
Maar...ik treur niet, het komt vanzelf, alleen ga ik mijn deadline nu niet halen, but who cares?
Wel heb ik laatst mijn snipperbak omgekeerd en snij ik nu elke dag een half uurtje.
Reepjes van 1,5, 2 en 2,5 inch. Blokjes van 2 en 2,5 inch.
De kleine frummeltjes vallen af en daar heb ik nu al drie plastic zakken mee gevuld.
Natuurlijk ga ik met al die blokjes en reepjes wat leuks doen, de stapels groeien en de bodem van de bak is in zicht, dus binnenkort kunnen jullie daar meer van zien.
Dan tot slot: DS is geslaagd voor zijn examen en werkt nu een maand opTerschelling als afwashulp en manusje van alles in een vier sterren hotel,  as woensdag gaan we hem even bezoeken en hopen we op een mooie dag.
Fijne week allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Leuk weer Marjan! Fernando is goed bezig zeg! Veel plezier a.s. woensdag en wat zijn je tassen leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi de tassen, had het op FB ook al even gezegd, je sjaal is prachtig.
    Zeer benieuwd wat je gaat maken van al de gesneden stofjes.
    Proficiat voor slagen van je zoon.
    Vakantie werk. , kleindochters en kleinzonen zijn er ook druk mee.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer mooi uit, al je haakwerk....en ik ben benieuwd naar de stukjes:-)
    Veel plezier op het eiland..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blogdipkomt me bekend voor hoor, ik was ook even 'niet aanwezig'.
    Nogmaals gefeliciteerd met het slagen van DS. Dat heeft ie maar weer binnen !
    Mooi haakwerken heb je weer gemaakt, en die tas: dat is ook een succes he !
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had gisteren wel gelezen, maar via mijn telefoon wilde het reageren niet lukken. Fijn dat je je dipje weer te boven bent, heerlijke haakwerken laat je zien. Een heel fijne dag op het mooie Terschelling en de Oerol festiviteiten.

    BeantwoordenVerwijderen