maandag 15 december 2014

Winterwonderland AFFO!

Hoogste tijd jullie mijn winterwonderland te laten zien, hij hangt alweer een paar dagen.
Wat heb ik hier met veel plezier aangewerkt! En wat is hij mooi doorgequilt door Ely Prins!
Hij bolt nog een beetje in het midden, ws omdat hij over het wasrek heeft gehangen om te drogen, het lijkt al bij te trekken.


Wat details:






Achterkant:



Ik ben er helemaal blij mee en zie hem elke keer weer met vreugde hangen als ik de voordeur binnenkom. Het was heerlijk de top te maken, de stichery en de blokken en ik heb er geen spijt van dat ik het quiltwerk heb uitbesteed. Ely heeft het met liefde en aandacht gedaan en dat is te zien! Ik vond het zo heerlijk om te doen dat ik inmiddels een zelfde soort quilt klaar heb liggen om mee te beginnen: ook met stichery en verschillende blokken, deze keer in het rood.
Dit patroon heet Winter Twitterings en krijgen jullie allemaal weer te zien tzt.




De hartjes liggen even stil, ben bezig de bies van de chunky churndashes tegen te zomen en ben een ponchotrui aan het breien voor een collega. Uiteraard volgen de resultaten als ik er aan toe ben.
As donderdag is het bee, na twee maanden kan ik er eindelijk weer heen, ik verheug me er al op.
Fijne week allemaal! Doe voorzichtig en vergeet vooral niet te geniet van je naasten en allen die je lief zijn!

10 opmerkingen:

  1. Prachtig een lust voor het oog.
    Fijne feestdagen.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gratulation für den fertigen Winter Wonderland!
    Wunder wunderschööööön ist er geworden. Die Farben gefallen mir sehr gut!
    Ich habe die Stitcheries fertig in rot, leider noch nicht zusammengenäht. Es stimmt, diese Art Quilts mit stitcherie ist "versklavend"!! Ich habe auch schon ein neues Muster gekauft für nächstes Jahr, es heißt "Over the River and Trough the Woods" :-)
    Liebe Grüße und weiter viel Spaß!
    Annette aus Süd Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om met de neus op de details te kunnen zitten en te bewonderen. Wat is 'ie mooi geworden!
    Ik ben benieuwd naar je Winter Twitterings en verheug me al op de eerste steken!
    Prettige Kerstdagen en een goede jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi geworden, je mag er trots op zijn. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen