vrijdag 16 maart 2018

Lekker weekje

Zo, de laatste werkdag zit erop. De week afgesloten met een super gezellige regiodag bij het Quiltergilde in Ureterp. Morgen nog een dagje soppen, tas pakken en dan vertrekken we zondagmorgen vroeg voor een weekje naar Duitsland. DS blijft thuis, moet helaas gewoon naar school.

Maar deze laatste week begon ik de top van de scrap happy in elkaar te zetten:


De neutrale stof winkelde ik uit eigen kast. De grijze stof komt uit eigen kast (voor de kleine tussenblokjes) En alle scraps komen natuurlijk uit eigen kast. Een leuk stof voor de basisblokjes vond ik echter niet, het een te flets, het ander te druk. Dus scoorde ik op internet dit stofje en daar ben ik helemaal blij mee.


De eerste rijen zitten aan elkaar, over 2 weken meer.


 Zo nu en dan val ik met mijn neus in de boter en stuit op een leuk patroon. Hoewel ik nog niet aan iets nieuws mocht beginnen viel ik als een blok voor deze steak punk en bestelde de templates.


Omdat ik (behalve de blauwe stof) al een poosje niets gekocht had mocht ik van mezelf los gaan op de regio dag, waar maar liefst 7 friese quiltwinkels stonden.
Ik kocht vooral fleurige, kleurige stof, juist…voor de steam punk en als aanvulling voor mijn scrap quilts!



Van de regio dag mag ik niks laten zien want volgende week is er nog een dag. Maar hier zien jullie mij op het podium met m'n ring of stars.


Dames, ik ga op reis e ik neem mee: paarse ajoursjaal op de rondbreinaald, een stichery van een kerstboom in rood/roze en een haakwerkje met restjes katoen in 2 kleuren.
Daarnaast natuurlijk hubby en hond, ereader, een goed humeur, de auto, m'n sleepphone en de nodige kleding.
Als het maar droog blijft, we willen veel wandelen, dan ben ik tevreden! Ik meld me over circa een weekje weer, tot later!


7 opmerkingen:

  1. Gezellig blogje weer en een hele fijne week toegewenst!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met de Scrap Happy, hij wordt leuk!
    Veel voorpret met de steampunk, heerlijk om daar veel stofjes voor te verzamelen, zo te zien is het aardig gelukt.
    De Regiodag was fantastisch, dankjewel dat ik met je mee mocht liften.
    Ik wens je een heerlijke vakantieweek toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt heerlijke lapjes gescoord gister👍
    Snap dat ze dus ook al een "bestemming" hebben.
    Prachtig patroon, begrijp best dat ke daar voor gevallen bent .
    Fijne vakantie ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige quilt laat je op het podium zien! En nu lekker een weekje wandelen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende quilt heb je geshowd. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen