dinsdag 7 september 2010

wat ligt er allemaal op mijn quiltstoel?


Zien jullie deze stoel? Gekocht in 1995 nadat ik aan een autoongeluk een whiplash hab overgehouden. Goed voor de rug. Om een lang verhaal kort te maken: ik zit er nooit op. Dus is het mijn nog te quilten stoel geworden. De laatste tijd namen mijn uffo's nogal toe en daar wordt je dan weer zo onrustig van. Dus ben ik na de zomervakantie ijverig gaan "afnaaien" en dubbelen met mijn microstich. Wat ligt er nu zoal op de stoel:
Deze roze hartjes quilt/boxkleed.

Mijn blauwe blokjes quilt.
De kerststerrenquilt.

En deze kerstboom van paperpiercing in drievoud. Waarom drie? Ach dan heb je nog eens iets weg te geven!
Daarnaast zijn er nog wat projecten die wachten op een achtergrondstof en dubbelen:

Dit paaskleed dus, ik kan maar niet beslissen of de achterkant geel of groen moet worden!
Dit geel/paarse tafelkleedje
en .........dit kerstkleedje:
En dan liggen er ook nog de nodige quiltsinwording in diverse stadia van afnaaien, maar daarover de volgende keer meer. Nu eerst lekker slapen en jullie weten nou wat ik deze winter ga doen: QUILTEN!
oja: ik verklap vast dat ik morgen geen mandjes heb om te showen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten