woensdag 22 april 2009

roze en nog eens roze


Vorige week in Sebaldaburen verschillende roze stofjes gekocht waar ik hartjes van wil gaan maken voor bv een boxkleed voor een meisje.
Zelf heb ik alleen een jongen dus bij mij voert blauw altijd de boventoon en zeker de laatste jaren. Toch leek het me leuk om eens met een vrouwlijk kleurtje bezig te gaan en toen ik de hartjes zag, was ik meteen verloren. De stof is inmiddels gewassen en gestreken en in stroken gesneden. Ook heb ik in de nachtdienst het patroon overgenomen op luierinleg dus ik kan gaan naaien. Zal echter nog ff gaan duren.
Eerst nog wat werken, naar de tandarts, kapper, pedicure en manicure en natuurlijk de koffer pakken. Maandagmorgen 6.00 stappen we op de bus in Groningen voor een vakantie in Salou en tot die tijd heb ik dus nog honderd miljoen andere dingen te doen.
Het patroon hierboven leek me ook wel leuk om met het patchwork-hart te combineren in een mini-quilt voor op de babykamer.
Dus deze heb ik overgetekend zodat het boekje mooi blijft. Het garen had ik nog en mag mee naar Spanje dan heb ik wat te doen.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten