dinsdag 27 april 2010

AFFO en vakantiestress

Yes, ondanks meer werken een AFFO. Bedoeld als boxkleeed voor een nieuwe dame. Lekkere dikke vulling en een warme achterkant van fleece (roze natuurlijk). Heb de home sweet home even gelaten voor wat ie is. Valt me eerlijk gezegd zwaar, had even een pauze nodig, Ik ben nogal perfectionistisch en die hoeken en puntjes........
Toen viel mijn oog ineens op dit roze project wat nog maar een paar quiltsteekjes en een bies nodig had. Kan nog net voor de warmte dacht ik en ja hoor: een affo! Verder druk met bedenken wat er in de koffer moet voor 2 weken Turkije. Ik weet het: een luxeprobleem. Maar........hoe warm wordt het, welke kleding neem ik mee? 3 of 4 boeken? Luistercd's, ipod enz. En vooral: wat voor handwerkje???
Uiteindelijk zijn er 28 mandjes ingepakt en het borduurwerk van de vuurtorens wat nou toch ook nodig eens af moet (niet dat dat deze vakantie gaat lukken hoor). Heb nog een blok van de home sweet home klaar liggen maar weet nog niet of die de koffer in mag. Nog 1 nachtje werken, 1 nachtje slapen en dan vertrekken we vanaf Eelde. Heerlijk! Even stil dus van deze kant maar ik kom weer terug..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten