zondag 31 oktober 2010

dagje veluwe



Ons dagje op de veluwe was heel gezellig. Ik bezocht een drietal quiltwinkels. Ik wil niemand kwetsen of voor het hoofd stoten hoor, het waren leuke winkels. Maar de quiltwinkels in Groningen en Friesland zijn mooier!
Ben dan ook niet geslaagd voor een achterkant stof, maar heb deze inmiddels op internet gesteld, nu nog zoeken naar de witte stof met gouden sterren voor de hidden stars. Wel wat neutrale fat quaters en groen quiltgaren gekocht en een patroon van Heleen Pinkster (laatste wordt nagestuurd want was momenteel niet voorradig). En een bol met een soort pompoenen, men nemen 2 dikke breinaalden (7,8 of 9) en een uur later heb je een leuke sjaal, heerlijk warm en knuffelig! De kleuren zijn wat vertekend door de flitser maar het zijn paarse tinten. passen helemaal bij deze winter.
Verder leuke vooruitzichten: heb me opgegeven voor een aantal workshops en ben lid geworden van een bee!
Helaas kan ik de eerst volgende keer niet, maar in december ga ik kennis maken met de dames, lijkt me reuze gezellig. Komende week wat diensten van 9-17 en 2 dagen naar Bilthoven dus zal er niet veel van handwerken komen. Tot de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Hallo Marjan, alvast van harte welkom bij onze gezellige Friese bee, tot ziens in december! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen