woensdag 6 oktober 2010

mandjes up-date

Yes, eindelijk weer eens wat mandjes om te showen. En er zijn ook weer wat nieuwe getekend in de nachtdienst. 12 zijn er gemaakt en daarmee komt het totaal op 323 als ik me niet vergis. Verder vooral heel druk geweest met werken. Veel last van mijn rechterarm/schouder dus kan even niet breien. Maar dankzij de lagere temperatuur ben ik wel aan het quilten geslagen. Ik heb mijn blauwe blokjes onder handen en hoop hier binnenkort wat van te laten zien. De scheve huisjes zijn ook bijna klaar, ik hoop dit weekend de laatste rand. En hebben jullie de nieuwe stichery for Christmas al gezien?
Ik vind hem prachtig en wil hem ook zeker maken, of het dit jaar al lukt? Ach, volgend jaar is er weer kerstfeest.
Fijne woensdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten