dinsdag 2 augustus 2011

Blokken van de HW

De eerst drie blokken van de HW zijn klaar. Wat een leuk werk, gaat alleen niet zo snel. Van de living the dream heb ik 7 stichery's af. De stof heb ik al uitgelegd, genummerd en in zakjes gedaan. Nu op naar de volgende drie blokken van de HW. Alleen de knoopjes en oogjes moeten nog, dat doe ik op het laatst. Dus ik heb me toch in kunnen houden om met iets nieuws te beginnen. Heb in de nachten wat gequild aan mijn kippen, maar nog niet leuk om te laten zien, komt later. Voor nu welterusten!

4 opmerkingen:

  1. Ze worden erg leuk die eekhoorns van je. Deze BOM staat ook op m'n verlanglijstje maar eerst iets anders afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn ook heel leuk om te laten zien.D.w.z. ik vind het in ieder geval leuk om ze te bekijken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi mooi Marjan,het is een werkje, maar zo leuk om te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het blijft een leuk project, zeker om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen