vrijdag 12 augustus 2011

Living the dream

Geinspireerd door de prachtige quilt van Quiltende Wilma ben ik aan de slag gegaan met mijn eigen living the dream. Stojfes uitgekozen, gesneden, garen gekozen en stichen maar. De eerste 10 zijn af en vast tussen de stofjes gezet zodat ik nu alweer 5 rijen heb.
Tot nu toe ben ik tevreden met hoe het lijkt.
Van de HW heb ik blok 4 en 5 klaar en 6 bijna, misschien lukt het dit weekend om de blokken aan elkaar te zetten en te laten zien, zo niet...........tot later, in elk geval een goed weekend!

6 opmerkingen:

  1. dat ziet er leuk uit, Marjan.
    ook een fijn weekend van deze kant gewenst.
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een mooi begin van een prachtig quilt.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marjan dit is ook weer een leuke kan me voorstellen dat je hier graag aan werkt mooie stofjes gebruik je.Groetjes en een creatieve week gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! De kleuren zijn erg mooi die je gebruikt!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjanne, wat mooi! Ik vind je kleurkeuze erg fraai. Veel plezier met het je living the dream.

    BeantwoordenVerwijderen