vrijdag 20 januari 2012

give away, kleine huisjes. bee en china light festival

Morgenmiddag worden de winnaars van mijn give away bekend gemaakt en heb ik gelijk weer wat nieuwe lapjes om weg te geven. En zal ik mijn affo laten zien en mijn volgende quilt die onderhanden wordt genomen.
Gisterenmorgen was onze maandelijkse bee. Dames, het is altijd zo gezellig, waarom doen we het eigenlijk niet wekelijks? Helaas ontbraken Anneke en Gerda.
Wat kwam er weer een hoop moois op tafel. Ik had zelf mijn affo mee en mijn 19 huisjes, vijftien zitten er inmiddels aan elkaar hoewel ik daar niet tevreden over ben, maar daarover morgen meer.
 Prachtige huisjes van Paulkien
 Rurke haar blomkes en flinterkes naar het ontwerp van Klaske
 Leuke kippetjes van Ada, mmm dit kon nog wel eens een Wimmie worden...........
 Boven een groot en klein huis van Tineke, onder de rood/blauw en witte van Klaske.
 Prachtige sneeuwmannen van Paulien. Hier werd ik dadelijk verliefd op en is zeker een Wimmie
 Nogmaals de gezellige sneeuwmannen
 En tot slot de batikquilt in wording van Klazien
 Hierna reden DH en ik naar Haren, ik had nl kaarten gewonnen voor het china light festival.
Erg mooi!

4 opmerkingen:

  1. Dat was weer erg gezellig zo te lezen en weer veel moois op tafel, het huisjesvirus heeft de bee ook best geraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze huisjes zijn niet van mij hoor, ere wie ere toekomt, alleen de sneeuwmannen zijn van mij, net als die beentjes die er onderuit komen! LOL, wat heb ik een korte beentjes zo *grinnik* ik altijd maar denken dat ik van die lange modellenbenen had!
    Wat een mooie foto's van het China light festival! Dat ziet er uit als een echte aanrader!
    Prettig weekend! Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Marjan, ze zijn van Ruke...
    Wat zal jij een gezellige dag hebben gehad, eerst de bee, en toen het chinafestival.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen