vrijdag 22 juni 2012

bee

Gisteren weer een gezellige bee gehad. Twee dames ontbraken ivm vakantie.
Klaske prikt ijverig door aan haar blomkes en flinterkes en het resultaat wordt prachtig.

 Paulien maakt haar eigen versie met prachtige kleuren.


 Corrie is kreatief met vilt.


 De color crystals van Tineke staan er wat vreemd op, maar het resultaat is er niet minder om..

 Rurke maakt een prachtig rond tafelkleed.

Klazien worstelde mat haar sbs waarvan de afmetingen niet geheel lijken te kloppen, maar dat heb ik niet vastgelegd.
Dames, tot volgende maand!

5 opmerkingen:

  1. Het was weer een gezellige bee, leuk al die verschillende projecten naast elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was weer gezellig! Jij hebt ook behoorlijk zitten te prikken..Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ook jouw eigen project niet op je blog ;) en je was zo goed aan het prikken...leuk al die verschillende werkjes te zien...
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je een sunshine award gegeven, omdat ik altijd graag even op je blog rondkijk.... kijk maar op mijn blog.
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen