donderdag 14 juni 2012

living the dream

Het lijkt alsof er hier weinig gebeurd, maar niets is minder waar. Ik prik me suf, zo suf dat maandag ineens mijn garen op was. Tja, moet vrijdag naar Sneek en dan kan ik wel even naar Scharnegoutum om nieuw garen te halen.Ik heb me tot die tijd vermaakt met blokje drie af te maken van de kerstwensen, vier was al af, dus nu begonnen met vijf, bijna op de helft.
En begonnen met living the dream, want ja, zonder quiltwerkje kan ik niet...............
Ik heb lang getwijfeld over hoe, maar uiteindelijk besloten gewoon simpel langs de randen te quilten, net als quiltende Wilma, bij haar op het blog werd ik verliefd op deze quilt..
Tot later!



3 opmerkingen:

  1. mooi mooi mooi :):) pracht van een quilt en zo leuk die stitchery.....je G.Pain blokje is ook goed gelukt.
    en nu maar wachten tot vrijdag dan kan je verder doorprikken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ai, garen op, wat een tegenvaller, tja dan moet je wachten tot je naar de leverancier kan. Sterkte met wachten!
    Je Joy is mooi, wat een heerlijk werkje vind je ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je stitchery is prachtig en wachten op iets kan soms lang duren

    BeantwoordenVerwijderen