maandag 13 mei 2013

een beetje van dit en een beetje van dat...

Pff, ik doe heel veel, toch weinig om te laten zien. Ik quilt...een beetje, ik haak...een beetje, ik brei.......een beetje, ik borduur.........een beetje.
Maar al die beetjes van dit dit en dat leiden nog niet tot een AFFO.
ik heb twee quilttopjes gemaakt voor een sterrenkindje, nu nog even nadenken over de afwerking. Of fleece aan de achterkant of heel dun volumevlies?


 Blokje 8 van de quiltersblessings is af en 9 inmiddels in de maak.
 En ik probeer het kompas waar ik jaren geleden een keer een workshop over gevolgd heb nu eindelijk eens in elkaar te zetten.
Vannacht werken en dan hoop ik weer eens wat quiltsteekjes te kunnen doen aan de kerstscrap, hoogtijd die nu eens af te maken.
Goede week allemaal.

5 opmerkingen:

  1. lief , die sterrenkindjes quiltjes.
    suces met je compasblokje, hele mooie klertjes heb je uitgezocht.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou alleen fleece doen aan de achterkant van je lieve topjes, dan blijft het dekentje zo soepel mogelijk.
    Ha, weer een Quiltersblessing af! Goed zo!
    Wat een prachtige kompasroos in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie quiltjes....en je kompas is te leuk om te laten liggen he:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle kleine beetjes helpen Marjan!Leuke topjes, ik geloof dat ik er fleece achter zou doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooit komt alles tot een affo, ben ook met zoveel dingen bezig

    BeantwoordenVerwijderen