zondag 9 juni 2013

We hebben de A, we hebben de F

We hebben een AFFO!
in de nachtdienst flink door kunnen werken. Vrijdagavond de bies eraan genaaid en in de nacht tegen gezoomd. Zaterdag in de wasmachine en voila:
een close-upje:

 De hele quilt, een royale eenpersoonsmaat. Ik heb wat nieuwe software op de pc en nu weet ik even niet hoe ik foto's moet draaien.
 Over ee strijkplank gedrappeerd.

 In het midden vierkanten. Op de hoeken een grote ster.


 En in de randen een kleiner.
Zo, das even genieten!
Deze week 2 late diensten gevolgd door 5 nachten dus ik ben even stil.Heb het volgende project wat doorgequilt moet worden alweer klaar liggen, daarover volgende keer meer. Fijne week allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd...met je mooie affo:) hij ziet er heel gezellig uit Marjan..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit, heb je zoveel tijd in de nachtdienst.?
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je mooie AFFO! Hij ziet er prachtig uit! Ik ben benieuwd welke quilt je nu onder handen neemt. Succes met je drukke werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd ! Mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Marjan, gaan we hem in het echt bewonderen tijdens de komende Bee?
    Rustige wachten komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig en wat fijn dat het in de nacht niet zo druk is, kan je lekker opschieten. Ziet er mooi uit. Op de 20ste neem je hem toch wel mee ? Ik wil hem graag ook in het echie zien.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry maar geraak niet in je mail, wil je laten weten dat ik het patroon van de jurk uit het breiboek Patricia nr 69 heb
    indien je het boek niet meer vind stuur ik je een kopie, laat me dan wel je adres weten
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je mooie affo!
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. quiltend kom je de nacht wel door! Mooie affo! Lekker he als iets mooi gelukt is en af is?

    BeantwoordenVerwijderen