donderdag 27 maart 2014

even bijpraten

Tjonge, waar blijft de tijd? Het vliegt echt!
De afgelopen weken niet stilgezeten, toch niet eerder een blogje want ik kon nl mijn camera niet meer aansluiten op de computer. Inmiddels mijn nieuwe in gebruik genomen, dus ik kan weer los. De foot's zijn niet verloren gegaan gelukkig, het geheugenkaartje kon zo in de andere camera.
Nog even de regio dag in Ureterp: daar hebben jullie al veel van langs zien komen.
Ik beperk me dan ook tot 2 quilts.Dit was mijn absolute topper, en bleek ook nog gemaakt door een bee-genoot  Jellie:

 En deze, gemaakt door Willeke, naar een ontwerp van Klazien vond ik ook erg mooi.


 Mijn vomit quilttop is af en ik ben erg tevreden over hoe de blokjes met zwart en groen uitpakken. Voor de middenstukken gebruikte ik restanten van een rood/wit/zwarte jelly roll waar ik eerder een top van maakte. Er komt nog een zwarte bies omheen.


Mijn gehaakte regenboogdeken is af, tenminste.... ipv van 2.00 was hij 1.70, ik haak dus nog even door, want ik heb nog wol over. Inmiddels is ie 1.80, nog 10 cm te gaan, want er komt ook nog een rand omheen.

En dan wilde ik jullie dit nog even laten zien, overdag ziet het er zo uit:


Maar 's avonds zo:


DH onder de quilt en Oscar heel tevreden met zijn kop op schoot.

Afgelopen zondag hadden we een brunch in Nieuwegein van 2 vrienden die allebei 50 waren geworden. Hierna wandelden we nog even in het park bij kasteel Rijnsweerd waar hij werkt.
In het park echt prachtige stinzenplanten, een koflje naar de hand voor DH.


Zo, dat was het weer voor deze week, dit weekend ga ik 2 nachtjes logeren bij een vriendin in Woerden.Samen wat handwerken, de film 12 years a slave en een bezoekje aan haar dochter die sinds kort samenwoont staan op het programma. En dinsdagmorgen staat als uitsmijter Echt studio op het programma, want dat is niet zo ver bij haar vandaan. Ik ben heel benieuwd! Fijne week allemaal!

3 opmerkingen:

  1. toch nog even genieten van de regiodag !
    Je Vomitquilt wordt al leuk en leuk om te zien dat quilts gebruikt worden he !
    Fijn weekend alvast !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de vomitquilt erg leuk worden maar de naam heb ik grote vraagtekens bij. Oscar heeft het 's avonds goed voor elkaar. De baas ook trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het quilt word best mooi zo, en je gehaakte deken prachtig hoor
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen