woensdag 7 mei 2014

Lui in Turkije

Vorige week zijn wij (ik, DH en DS) een weekje naar Turkije geweest. Even heerlijk relaxen, naar de hamam geweest. Het weer was wat wisselend, zelfs een dikke plensbui gehad, maar mooi genoeg. In de zon toch altijd nog zo`n 28/30 gr en dat is voor mij meer dan voldoende.



Het hotel was prima, vijf sterren  (let wel: turkse sterren uiteraard). Heerlijk eten.
Ik ben deze vakantie vooral lui geweest, heb mijn bezige handjes wat rust gegeven. Veel onder de parasol gelegen, wat gelezen (3 boeken mee en alle drie uitgelezen). Veel geslapen.


                                               .

Zaterdagavond waren wij wer thuis, heerlijk gevlogen vanaf Eelde, wat een luxe als je in het noorden woont!
Zondag was ik nog vrij, koffers uitgepakt, wasjes gedraaid en maandag mocht ik weer aan de slag, vannacht weer mijn favoriete dienst: nachtdienst dus!
De bovenste rij met appelpartjes waren al klaar voor mijn vakantie. Het enigste wat ik dus gedaan heb deze vakantie zijn de onderste vier sliertjes, alles moet nog even gestreken!

  
De rust was even heerlijk, maar nu ga ik weer volop ertegen aan, voor de zomervakantie wil ik graag nog wat dingen afmaken.
Fijne week allemaal.

2 opmerkingen: