zaterdag 27 februari 2016

Nog geen affo

Nee, nog lang geen affo, toch voelt het wel een beetje zo.
Het eerste huisje van Santa's Village is nl klaar!
Ik moet het tempo wel iets opvoeren wil het klaar zijn voor kerst 2017 want ik wil hem ook nog laten inlijsten. Maar goed, als straks de cal 2016 klaar is heb ik weer wat meer tijd.





Dus op naar huisje twee!

En..de eerste stichery van Winter Twitterings is af:



Tja, sorry, even het hoofd schuin. Waarom hij nou gedraaid is, ik weet het niet, in picassa staat hij wel keurig recht.

Zo, verder naai ik en snij ik me een slag in de rondte aan de Coutnry Christmas Quilt, waarvan volgende keer weer foto's. Ik wil hem 21 april na de bee naar Trijntje brengen om te laten doorquilten, dus heb mijzelf een deadline gesteld.

Met haken bij ik netjes bij, schiet al mooi op, ook daarvan volgende keer maar een foto.
Geniet van de dag, je naasten en misschien wel een paar dagen vrij ivm de voorjaarsvakantie?
Tot later!

5 opmerkingen:

  1. Mooi je eerste huisje Marjan! Heb er ook 1 af en bezig met nummer 2. Weer heel goed bezig! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit... Dat huisje. Draaien is makkelijk met de foon ... Beter da de compu ;-) maar wel een mooi resultaat. Finn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij lekker kersterig bezig, dat kersthuisje is schattig, je twittering is ook schattig. En je snijdt je inderdaad een slag in de rondte, maar alles voor het goede doel!
    Dankjewel voor de goed wens, ik ga lekker genieten van een paar vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een gezellig blogje.
    Mooi je eerste huisje, komt zeker af voor de kerst.
    Je bent weer volop bezig met het plannen van de projecten Prettige zondag. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen