vrijdag 23 september 2016

Update

De keuken is nog niet klaar, maar wordt wel verschrikkelijk mooi!
Eerst natuurlijk het slopen:


Wat een lawaai! En ik maar proberen te slapen (had nachtdienst)

Maar… de tweede dag stond dit er al:


En toen zag het er zo uit:


En nog weer een dagje later zo:


Tot nu toe zijn we super tevreden. Het geheel lijkt mooi, de mensen over de vloer aardig.
Gelijk maar de schilder in huis, dan gaat het in een 1 moeite door. Gisteren de plafonds, vandaag de muren.
Maandag komen ze de vloer egaliseren in de keuken, woensdag wordt ie gelegd, dan is het echt klaar.


En midden in die puinhopen werd ik ziek: bronchitis! Pff, wat had ik het benauwd. Antibioticakuurtje en wat slijmoplossende middelen en inmiddels ben ik er weer.
Weinig kunnen handwerken dus, maar toch dit middenstuk van de Winter Twitterings eruit geperst:


En met style craft en coleur craft restjes aan de gang gegaan en wat blokjes gehaakt:


Zo, dit weekend gaan we even eruit,  een paar dagen naar Noord Holland. Want sinds woensdagmiddag 16.30 heb ik vakantie, 2.5 weken, heerlijk, ik was er aan toe!
Geniet van je bezigheden en hopelijk volgende week een keuken die af is!
Fijne week!

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie keuken Marjan, jullie pakken het meteen wel heel grondig aan, Mooi die stitcherie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige keuken!!! Straks heb je er veel profijt van! Beterschap!!!

    BeantwoordenVerwijderen