maandag 12 september 2016

Keuken

Yes, het is zover! onze circa 19 jaar oude keuken wordt vervangen. Verder wordt de woonkamer geverfd, de zonneschermen vervangen, de stoelen opnieuw bekleed: een complete make over dus, dan kunnen we er weer jaren tegenaan.
Mensen, mensen wat een zooi en wat een stof verzamel je in een paar jaar. We wonen hier nu 8 jaar en ondanks verwoede pogingen rommel op te ruimen en te weren, moet ik nu constateren dat dit niet geheel gelukt is.

Maar goed, de afgelopen dagen flink ingepakt en vast wat gesorteerd:


En gisterenavond was het zo:



Ondertussen in mijn naaikamer:


Mmm, hier worden voorlopig geen quilt meer uitgespreid. Als alles volgens plan verloopt is het volgende week dinsdag klaar, maar ik hou maar vast rekening met vertraging…..

Weinig handwerktijd dus, want DH is vogels spotten in Spanje, dus alles komt op mij neer. (hond uitlaten, kippen voeren enz).
Maar de een na laatste stichery van de winter twitterings is klaar en ben begonnen met de laatste:


Verder druk aan het af tellen tot mijn vakantie: nog vijf dienstjes, drie deze week en 2 volgende week en dan: 2 weken vakantie! Hopelijk eerst weer de keuken en kamer inrichten, dan een paar dagen naar Noord-Holland en dan…….1 week cruisen bij de Griekse Eilanden met DS!
Goede vooruitzichten dus en we houden ook maar uitzonderlijk goed weer voor de tijd van het jaar! Ik hou niet zo van extreme warmte, maar nu met de verbouw komt het wel aardig uit (eten en afwassen buiten, buitenom lopen omdat de keukenvloer niet belast mag worden enz).
Mensen een fijne week en tot later!

1 opmerking: