zaterdag 23 september 2017

Even bijpraten

Ik heb niet zo heel veel te om te laten zien deze week, want er gebeurd ook niet zoveel momenteel.
Mijn buikklachten spelen weer op, ik dacht wederom mijn blindedarm maar het blijkt dat mijn buik vol met ontlasting en lucht zit, wel tgv van het eerdere infiltraat. En mogelijk ook galstenen waarvoor as donderdag een echo…
Dus… weer even een tandje lager, werken lukt nog net, maar dan is het weer gedaan met de energie en dwingt de pijn mij tot rust.

Van deze blokjes heb ik er nu 225, schiet aardig op, maar mijn papiertjes zijn op. heb ik er te weinig geprint of verkeerd geteld?
Pff.. ik laat het even zo, na de vakantie ga ik uitleggen en aan elkaar naaien en zonodig nog wat bij naaien.


Van de Winding Ways heb ik alle tussenstukjes getekend en geknipt en ben nu de vier punten in tweetallen aan elkaar aan het naaien.
Deze stapel is af;

Deze stapel moet nog gespeld:


En deze stapel is gespeld en kan onder de machine door.



Als alle blokjes klaar zijn ga ik ze van 2 naar 4 aan elkaar zetten met het iets grotere tussenbiesje, maar dat duurt nog wel even.
Deze week maar drie dagen werken, maar ook een middagje ziekenhuis: echo en oogfoto's (controle).
Op woensdag heb ik een workshop schilderen met high tea met een aantal collega's, daar heb ik veel zin in.
Ik kreeg ook nog een teleurstelling te verwerken deze week (vorig weekend): de mw van wie ik de quiltmachine zou kopen heeft besloten de verkoop uit te stellen tot februari/maart. ik vond het eerst wel heel vervelend, maar algauw besefte ik dat dit me de kans gaf nog wat projecten af te maken, m'n kamer in orde te maken voor zo'n grote machine (kastje naar boven, boekenkast opschuiven) enz.
Want, zoals ze al zei: als je deze machine eenmaal hebt wil je alleen nog daar mee spelen!
Dus……afmaken en opruimen in de tussenliggende maanden!
Op naaigebied zal er deze week niet zoveel spectaculairs gebeuren ben ik bang, maar gewoon verder waar ik mee bezig ben.
Geniet lekker van het mooie herfstweer!


1 opmerking:

  1. Mooie stapeltjes, wens je beterschap.
    Maar even wat rust nemen
    Fijne zondag nog.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen