vrijdag 17 november 2017

Eindelijk weer eens bee

Gisteren hadden we weer gezellig bee!

Er was maar 1 affo om te showen, maar wel erg mooi!


Verder werd er driftig gepatched:


En nog meer gepatched:


Gedear jeaned:


Gestiched:


Gepatched met karton aan de binnenkant:



Geknoopt:


Gevingerhoed:


Gebreid:


Gedear jeaned:



Geapliceerd:


En gequilt-as-you-go:


Tot slot alle verjaardaglapjes die ik mocht ontvangen, sommmigen gisteren op de bee, sommigen al eerder thuis gestuurd.
Bedankt dames! Ik heb ondertussen de rode, blauwe en neutrale eruit gevist, die gaan in mijn nieuwe project. De rest komt vast later nog wel van pas.


Dit weekend heb ik nachtdiensten en dinsdag ga ik met een lieve vriendin op pad. We zouden naar Londen en omstreken, maar dat werd afgezegd door de organisatie ivm te weinig aanmeldingen. Nu hebben we een leuk hotelletje in Noordwijk en gaan we ons een dag onderdompelen in de sauna, bubbelbad en massage: heerlijk!
Vriendin handwerkt ook, dus het haakwerk en stichery gaan mee! Ik meld me later wel weer met de affe tweeling wandelwagendekentjes. Ze zijn al klaar, maar anders wordt dit logje te lang en heb ik volgende keer niets te melden.
Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Een grote variƫteit aan technieken en werkjes bij jullie op de Bee. Ziet er allemaal goed uit. En wat heb je een mooie lapjes gekregen. Die vinden hun weg wel. Fijne dagen aan de kust! Heerlijk! Maar eerst nog een goed (werk)- weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige en ijvere bee hadden jullie weer, gezellig is dat toch. Leuk die verjaardagslapjes. Had ik je al gefeliciteerd? ...bij deze dan nog, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verslag van mooi werk op de bee.
    Fijn zoveel verjaardag lapjes
    Goed weekeinde, en een gezellige vakantie gewenst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuke affo en wat een ijver van de andere dames van de Bee.
    Veel plezier met je "uitje"samen met vriendin.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, daar werd weer hard gewerkt! Veel plezier in het weekend! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boel daar! Super om te zien al die technieken. En dan de verjaardagslapjes ... tof idee trouwens. Met deze dan nog snel 'n gelukkige verjaardag wensen!

    Fijn weekend en geniet ze! grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen