zondag 26 november 2017

Heerlijk weekje

Na en heerlijke week kijk ik zeer tevreden terug.
Ik zou met vriendin Wilma een paar dagen naar Londen, maar deze reis werd afgezegd door de organisatie ivm te weinig belangstelling.
Dus,,,,wat anders verzonnen en dat werd Noordwijk!
Op dinsdagmiddag reden we daar naar toe (nadat ik eerst uitgebreid Wilma haar nieuwe keuken en interieur bewonderd had).
Het hotel was prima en we kregen ook nog een gratis upgrade, dus hadden we een geweldig grote kamer, met dakterras.
Diezelfde middag even Noordwijk in en daar scoorden ik deze mooie engeltjes:


Met lampje. De hangertjes scoorde ik later in dezelfde plaats. Leuke winkels en boetiekjes trouwens daar.



Dag twee brachten we door in Leiden. Eerst naar het museum van volkenkunde, veel egyptische beelden en een expositie van Nineve. Echt de moeite waard.
Daarna liep ik tegen een leuk setje aan: blouse en vest, en nog een vest. En nog een bijpassende maillot gevonden. Heerlijk zulke spontane vondsten!
Toen nog lekker gegeten en een filmpje gedaan.

Dag drie was een wellness dagje: sauna, stoombad, hot stone massage en een gezichtsbehandeling, heerlijke lunch enz, Geweldig!

Op dag vier shopten we in Noordwijk zelf, terrasje, lunch, je kent het wel. Daar kocht  ik nog vier rokjes (drie halen, vier betalen).

 De laatste dag reden we op de terugweg langs Echtstudio in Alphen en daar kocht ik deze wolletjes voor de nieuwste cal van Attic 24, ik ben echt een groot bewonderaar van haar! De cal start in Januari, kan bijna niet wachten, vind haar kleurkeuze altijd erg mooi.



We brachten nog wat genoegelijk uurtjes door in Woerden en vanmorgen/middag na het ontbijt en koffie reed ik weer terug naar het hoge noorden. Ik had een stichery, vingerhoedjes en Wendy's heerlijke omslagdoek nummer 6 mee. Maar uiteindelijke heb ik alleen maar gehaakt.
Wilma kreeg van mij de groene omslagdoek en was er erg blij mee.
En ik kreeg van haar:

Bedankt lieve schat, had niet gehoeven, maar wel lekker natuurlijk.
Deze week ook een leuk weekje, morgen late dienst, dinsdag met een vriendin Leeuwarden in (ojee, de bankrekening loopt leeg) en pizza. En woensdag een workshopdagje machinaal apliceren bij het Fugeltje. Dan 2 nachten werken en in het weekend ga ik dan ons huis in de kerststemming brengen, daar heb ik natuurlijk ook veel zin in.
Geniet van jullie week en zie jullie volgende week week online! En dan show ik echt de tweeling dekentjes!

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele leuke dagen geweest zo te lezen. En er komt nog een gezellige afspraak aan. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke week, echt genoten .
    Nu nog een paar uitjes in voor uitzicht.
    En dan met al je mooie kerst werken het huis gezellig maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk Marjan!! Altijd zo genieten, heerlijk uit met vriendin! Maar het zal wel 4 halen en 3 betalen zijn, toch? 😅
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het waren 5 heerlijke dagen! ❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe heerlijk kan dat zijn met uw vriendin er enkele dagen op uit trekken en genieten! Mooie spulletjes op de kop getikt trouwens! En er komt zo te lezen nog meer ...

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk een paar dagen ontspannen. En dan een lekkere wellness erbij. Ik krijg spontaan zin om mijn koffers te pakken

    BeantwoordenVerwijderen