zaterdag 14 juli 2018

Klein blogje

Druk en weinig handwerktijd, dus ik maak er een bescheiden blogje van.
Die minnies zijn leuk, maar nemen wel veel tijd!
De gansjes zijn af en ben ik tevreden over.
De afbies stof is ook gekozen. nu is het wachten tot mijn machientje weer terug is, dan kan ik hem een beetje doorquilten met de bsr en verder afmaken.


En dan de sterretjes…..7 zijn er nu, maar ik moet nog meten hoeveel ik er precies nodig heb……. we frummelen rustig door. Ook daar heb ik een stofje gekozen waarmee ik de sterren "recht" wil maken en wil afbiezen.


Denk dat ik hiermee nog wel even bezig ben.



Dat was het even voor deze week, komende donderdag ga ik , na de bee, de nacht weer in voor 6 nachten,  dan hoop ik ook weer een quilt op  het frame te kunnen doen.
Mensen geniet van je hobby en elkaar.
Liefs Marjan

2 opmerkingen:

  1. Mooie sterretjes en ook de rand om je borduurwerk vind ik heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kerst beertje mooi met die kleine gansjes...en die kleine sterretjes,wat een gepriegel he...maar zo leuk..

    BeantwoordenVerwijderen