maandag 19 augustus 2019

En we haakten nog even door

Een van mijn doelen voor de komende tijd is oude voorraden opmaken, ben een beetje geschrokken van wat ik allemaal heb. Dus zocht ik deze kleuren bij elkaar en haakte er weer lekker op los, weer een ledikant dekentje af.






Verder haakte ik wat kleurige onderzetters, eentje is ondertussen verdwenen…..raadsel.
Van een lieve vriendin kreeg ik de omhaakte glazen potjes.



Zo, gaan jullie mee naar boven??


Het eerste vertrek na de trap rechts werd walk-in-closet…..

Het tweede verblijf slaap ik…vanwege de zomer geen dekbed, maar een quilt, ben nog bezig met een "echte" bed quilt.


En de derde kamer is logeerkamer en opslag voor al mijn wolletjes….


 En dan volgt natuurlijk nog de badkamer.


Zo, dat was de 2de etage. Ruim genoeg voor mij alleen. Volgende keer misschien de zolder.
Ondertussen werk ik nog even door, maar ben druk aan het aftellen voor mijn vertrek naar Canada. Terwijl her en der de scholen weer beginnen en mensen hun werk weer oppakken.
Fijne week allemaal en tot later!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke ruime woning voor jou! Echt genieten!!! En wat een leuk dekentje alweer, zo te zien heb je nog best wat wolletjes liggen. Leuk vooruitzicht, op vakantie naar Canada. Wij gaan volgend jaar!! Veel plezier met je voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen