donderdag 8 augustus 2019

Kussens

Iedereen bedankt voor alle lieve reacties, hier en op fb.
Het was een heftig jaar, maar toch ook niet een slecht jaar. Het heeft me ook veel mooie dingen gebracht, nieuwe vriendschappen, een nieuwe liefde….


Het huis is nog niet helemaal af, her en der moeten nog wat dingetjes opgehangen worden.
Hier een kijkje op de zithoek



De eethoek

Keuken





In mijn tijdelijke woonruimte breide ik deze 2 kussenhoezen…..het garen had ik nog liggen


 En deze twee kussenhoezen werden gehaakt



Het huis bevalt prima, en was er snel aan gewend. Het is tien jaar oud, goed geïsoleerd en onderhoudsarm  (kunststof kozen/dakgoten). Ik liet zonnepanelen installeren, dus qua energie zit ik ook goed.

Volgende keer meer foto"s. Ik ben de oplader van de accu voor het fototoestel ff kwijt….

Vorige week ben ik, ook weer voor het eerst in een jaar bij Trijntje in Sebaldaburen geweest, mijn favoriete winkel. Als altijd was het daar weer gezellig en mochten onderstaande artikelen met me mee, ik hou een zwak voor kerst en mijn handen jeuken om er mee te beginnen.


Nu doe ik "ff" zeven nachten,  helaas lukt het slapen overdag de laatste tijd steeds minder en minder, zal de leeftijd wel zijn. Rest mij om te zeggen dat ik her en der ook weer blogjes heb bezocht, maar heaas lukt het me  niet overal reacties achter te laten, waarom is mij ook nog niet geheel duidelijk, blijf ik nog naar zoeken.
Geniet van jullie week, misschien wel vakantie en tot later!

4 opmerkingen:

  1. Leuk om even in je huis te mogen kijken. Quilts alom vertegenwoordigd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er leuk uit en leuke kussens heb je ook gebreid en gehaakt. Sterkte met de nachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo even bij je binnen kijken.
    Mooi de kussens gebreid en gehaakt.
    Prachtige kerst werkjes. Mijn blog is ook even wat stilletjes en blogjes lezen zo tussen door, vaak komt het niet van reacties even. denk wat te druk in mijn hoofd.
    Gaat hier weer beter dus hoop ik spoedig alles weer op de rit te hebben. Goede nachtdiensten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk.... is ze weer op de blog... het ziet er prachtig uit.....

    BeantwoordenVerwijderen