maandag 9 december 2019

kerst

Lezers van dit blog weten dat ik gek ben op kerst. En omdat ik tegenwoordig veel en vaak bij mijn lief ben besloot ik mijn huis al vroeg in de kerststemming te brengen. Zodat ik er veeeeeel van kan genieten. Half november was ik al klaar. Ik heb ook 2 kerstbomen gehaakt, lekker in glittergaren.






Twee mooie strikken en lampjes rond de voet maken ze helemaal af. 



Verder de nodige snuiterijen, engeltjes, rendieren, lampjes en versiersels aangebracht, jullie hebben het allemaal al eens voorbij zien komen.





Verder trakteerde ik mijzelf op een steigerhouten kerstboom en zo'n mooi canvas doek met lampjes.




Ik ben er helemaal blij mee, Ook de gang doet mee met lampjes en quilts en borduurwerk. Jingles bells!
Verder erg druk met van alles en nog wat, Nog even bikkelen en dan een week vrij rondom kerst, kijk ik nu al naar uit….even rust.

Ik wens jullie allemaal fijne dagen in aanloop naar de kerst, kom hopelijk voor de kerst nog even terug met een nieuwe affo, ook weer gehaakt, maar zonder kerstthema.
Veel plezier met alles en wees lief voor je naasten!


3 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit Marjan, we komen het binnenkort bewonderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig, een vriendin had ook deze kerst bomen gehaakt, ook zo mooi.
    Leek me best moeilijk.Knap hoor Fijne kersttijd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen