donderdag 14 november 2019

Meisjes deken

Druk met van alles, maar wel leuk druk.
Ik heb m.'n huisje vast in de kerststemming gebracht (bijna klaar), vroeg, ik weet het. Maar de helft van de tijd ben ik er toch niet…dus kijk ik er ook niet tegenaan.
De kerstbomen (haken)  vorderen gestaag, maar is geen werkje wat je even tussen de bedrijven door doet.


Deze was dat wel, lekker tijdens het tv kijken. En er zijn 2 zwangeren op het werk, dus kan binnenkort weer wat weggeven.


De dakkapel duurde wat langer dan verwacht, vandaag hoopt de schilder de laatste hand te leggen aan het schilderen en kan ik gaan schoonmaken en indelen.


As. zaterdag zijn mijn nieuwe liefde en ik Zwarte Piet bij de intocht van Sinterklaas in Veendam. Ik ben heel benieuwd, weer een nieuwe ervaring op m'n 56tigste. Als het lukt volgende keer een fotootje.
Tussen mij en die nieuwe liefde wordt het alleen maar mooier….ondanks alle drukte, werk, opleiding enz. genieten we enorm van elkaar, steunen en helpen wij elkaar en ben ik heel blij met hem!

Ik hoop dat onder dit dekentje ooit een mooie dame komt te liggen…….
Volgende week zit helemaal vol met werken, bee en een weekendje op stap met vriendin Wilma naar Haarlem, dus pas over 2 weken een nieuw blogje, dan misschien met kerstsfeer foto"s?
Fijn dagen allemaal!


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ontwikkelingen allemaal! Geniet van alles dat op je pad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dekentjes zijn het, lekker fris van kleur! Heerlijk toch, dat je zo kunt genieten van je nieuwe liefde, veel geluk voor jullie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi daar je het geluk weer hebt gevonden! Mooie deken heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen