dinsdag 28 januari 2020

Egypte

Heerlijke dagen in Egypte gehad met zoonlief.
We zaten op een resort met meerdere zwembaden en restaurants en zijn werkelijk niets tekort gekomen!


Tja… ook al was het daar winter, als je deze beelden voor ogen hebt in januari, dan kun je toch alleen maar genieten!?


We maakten ook een uitstapje naar Cairo met de bus… een hele reis, maar de moeite waard! We zagen oa piramides, zeer indrukwekkend.






Natuurlijk heb ik die liefste van allemaal heel erg gemist, dus bij thuiskomst direct de volgende dag doorgereisd naar hem toe….. gelukkig had hij mij ook gemist…. voor hem was het nog veel erger want waar ik lekker van de zon en het eten genoot moest hij gewoon doorbuffelen. Haalt hij ook nog gewoon een 10 op zijn mondeling examen voor nederlands! Wat ben ik trots op hem!

Ik ben begonnen aan moorland blanket van artic24 en de benodigdheden blijven bij mijn lief….spaart weer wat inpakken en meenemen elke keer. Gaat niet zo snel, want die liefste van allemaal verdiend ook mijn volle aandacht…..


In Egypte en tijdens de reis werkte ik aan mijn onderweg werkje….de klosjes….. er zijn er maar liefst 17 gemaakt. Het einde van de voorgeknipte stukjes is in zicht. Alleen…. het malletjes is even zoek. Heb al voorzichtig een zoekpoging gedaan…maar het kwam nog niet boven water…. komt vast goed binnenkort.


Inmiddels zit de eerste nacht werken er alweer op, nog vier te gaan. Zondag vrij en dan weer 5 nachten. Het breiwerk voor de collega maar weer oppakken…op de een of andere manier trekt het me niet zo…maar beloofd is beloofd dus ga ik er weer voor.
Allemaal veel plezier bij jullie bezigheden, ik meld me tzt wel weer met hopelijk een gevorderd vest.
Nu eerst maar slapen.


4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit, fijn dat je zo genoten hebt met je zoon en dat op de thuisbasis je gemist werd, wat wil een vrouw nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg, naar een warm oord even ertussen uit! Mooie klosjes en hopelijk heb je het malletje weer gevonden. Succes met het brei-werk en sterkte met de nachtdiensten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om zo even op vakantie te gaan.Succes met de nieuw deken Klosjes zijn mooi, malletje nog niet gevonden, zal je een nieuw kunnen maken misschien.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weg geweest en ook weer fijn thuiskomen dus. Fijn

    BeantwoordenVerwijderen