woensdag 8 januari 2020

Gelukkig 2020 allemaal!

Iedereen nog de beste wensen voor 2020. Ik wens je veel liefde, gezondheid en handwerkplezier toe.
ik heb genoten van de kerstdagen. Maar gisteren de kerstspullen toch maar weer opgeborgen.
Ondertussen wordt de zolderkamer langzamerhand in gebruik genomen. De eerste steekjes zijn weer genaaid, langzaam vindt alles zn plekje weer, alleen sommigen dingen hebben zich nog even verstopt…




 As zaterdag vertrek ik voor een zonvakantie naar Egypte met zoonlief.  Doosje met klosjes en een stichery mee in de tas. De koffer staat al klaar want morgen komt die liefste man ter wereld afscheid nemen en vrijdag heb ik een etentje met oud collega's.


ik kwam zoveel Uvo's tegen met inrichten….moet nu eerst maar eens wat afmaken.  De vogeltjes bv…mooi kleurig voor in het voorjaar. En het paasquiltje….


En een collega vroeg mij voor haar een vest te breien… geen straf met deze warme okerkleurige wol.


En zo vliegen de dagen voorbij. Nog 2 nachten werken, dan ga ik van de zon genieten.  Daarna ga ik meteen de volgende dag door naar die liefste van allemaal om 2 dagen te assisteren op een bruidsbeurs…daarover later meer.
Ik ben dus even 2 weken stil, meldt me later weer, maar jullie weten dat ik me niet verveel.
Fijne dagen allemaal, veel handwerkplezier.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig 2020 . Een fijne vakantie,lekker naar de zon. Hobby kamdr ziet er pracbtig uit. Succes met het vest breien. Groetnis. Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een gelukkig en gezond 2020. Is wat hé die UFO's die wij overal hebben liggen. Heb ook nog genoeg wat eens af moet. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen