zaterdag 21 maart 2020

Van alles wat

Het zijn rare tijden momenteel met dat corona virus, maar daar wil ik in dit blog eigenlijk niet bij stilstaan.
Ik had wat cadeautjes nodig, 2 vriendinnen verhuisd, wat jarige enz.
Dus haakte ik van dikke wol vier mandjes… ik volgde voor alle vier hetzelfde patroon, toch werden ze net allemaal even anders….



Die mandjes vulde ik met wat doucheschuim, bodylotion en wat te snoepen en voilà: een leuk cadeautje.




 Ik ben van plan er nog een paar te maken.

Bij mijn lief ligt nu permanent een haakwerkje waar ik aan werk als ik bij hem ben. Een patroon van Attic24, waar ik een grote fan van ben.


Tussen de bedrijven door, als ik heel even tijd heb, werden er nog klosje genaaid (nee, het malletje nog steeds niet gevonden).  Ik heb er 13 geteld.


En ik ben begonnen aan een vrolijke voorjaar krans, als try out, er staan er nog meer op de planning. Pas toen ik al een behoorlijk eind op weg was bedacht ik dat ik straks wel veel draadjes moet afwerken zo…..



Tot slot een werkje voor de allerallerallerkleinste restjes… rondjes…deze wil ik later vierkant maken, deze keer met grijs denk ik, maar ben ik nog niet uit.


Ik ben een week vrij geweest en mag nu weer voor 6 dagen aan de bak. Tussen die liefste van allemaal en mij zit het wel goed. Ik heb nu zo'n beetje alles dubbel, shampoo, deo, inlegkruisjes enz. Setje bij hem setje bij mij. Ook een deel van de garderobe is al verhuisd…
Het zijn de omstandigheden, drukte en zijn studie die ons soms parten spelen. Mijn vrije dagen breng ik nu daar door, als ik een paar dagen achter elkaar werk verblijf ik in eigen huis, om nodeloos heen en weer rijden te vermijden. We hadden wat leuke uitjes ter ontspanning op de planning staan…..maar daar kwam corona een stokje voor steken…ze blijven in het vat.
Ondanks dat gekke virus wens ik jullie fijne dagen, blijf veilig en gezond en geniet van je hobby.

3 opmerkingen:

  1. Echt leuke manden, is een mooi cadeautje.
    Heen vrolijke rest verwerking.word ook een mooi geheel later.
    Werk ze, en pas op je zelf.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau heb je zo gemaakt. Heerlijk dat wij ons met onze hobby's niet zo gauw vervelen. Fijn dat je nieuwe relatie zo goed gaat, veel gelukt gewenst, sterkte in je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat, persoonlijke cadeautjes maken! Sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen