zaterdag 11 april 2020

Fijne paasdagen

Met veel plezier maakte ik deze paaskransen….1 voor mijzelf, 1 voor de liefste van allemaal.



Ik vond het erg leuk eraan te werken.



De zomerkrans is zover, moet nog opgeleukt worden met bloemetjes ed. 


Er kwamen nog 4 klosjes bij (en nee, de mal nog steeds niet gevonden, maar komt vanzelf wel een keer uit een hoekje gekropen).


Met het maken van die kransen ontstaan vanzelf weer restjes. Als try-out even 2 rondjes "recht" gehaakt. Twee rijen erom heen, anders zijn ze wel erg klein.



Wat paasversieringen aangebracht om de boel wat op te leuken…..




Bosje bloemen van de baas, omdat we in Corona tijd zo hard werken…. erg lief.


Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik vind het echt een cadeautje!
Ik heb nu 2 nachten gewerkt, nog 3 te gaan en dan kan ik weer een weekje naar de liefste van allemaal (die overigens morgen hier komt). Geniet van misschien anders dan andere jaren paasdagen, blijf gezond en hou van elkaar!

2 opmerkingen:

  1. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin Aqur Printing Jakarta wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen