zaterdag 10 oktober 2020

Getrouwd

Ik kon een poosje niet op mijn blog komen.....nu weer wel gelukkig! Maar vandaar de lange stilte.
Alles goed hier.....onze relatie kwam in een stroomversnelling en op 24/7 zijn we getrouwd! 
Mijn huis kwam in de verkoop, was verkocht binnen drie weken...…..en ondertussen ben ik dus ook al verhuisd. Nu zijn we nog druk aan verbouwen, maar als dat straks achter de rug is wordt het helemaal genieten. Mijn ouwe iMac heeft het begeven, nieuwe laptop gekocht en dat is even wennen, maar geniet even mee van onze trouwfoto's:





Wat hebben we genoten! Het was echt een fantastische dag!



Ik voelde me zo gezegend en ge- en ver-liefd!
Onze kinderen en mijn beste vriendin waren onze getuigen. 







We vierden het heerlijk ontspannen buiten in de zon (gelukkig niet te warm).



En de pink lady reed ons fantastisch naar de trouwlocatie met Sibrand z'n dochter als charmante chauffeuse.


Een dag met een gouden rand waar we met veel plezier op terug kijken.
Nu ik weer op blogger kan, en mijn laptop beter leer kennen binnenkort meer.


6 opmerkingen:

  1. Er straalt zoveel geluk op jullie gezichten...ik wens jullie heel veel geluk samen voor vele jaren. ❤❤🥂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel geluk samen!
    Zo leuk om jullie te zien, wat zijn jullie mooi!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewéldig Marjan en wat zien jullie er fantastisch mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dikke proficiat met jullie huwelijk! Prachtige foto's van prachtige mensen. Wens jullie veel geluk samen.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel geluk, prachtige foto's.
    Ik zag ze al op FB, maar heel fijn je blog post weer te zien.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen