vrijdag 12 juni 2020

Valentijns krans

Die liefste van mij is afgelopen zondag 60 jaar geworden.
Ik heb, m.b.v. een vriendin, een barbecue voor hem georganiseerd.
Het was een geslaagd feestje.
Maar wat geef je iemand die 60 wordt??
Nou… een fietsendrager….dat cadeau viel in de smaak.

Maar ik vond het ook nodig iets voor hem te maken en dat werd:

Een Valentijns krans, bedoeld voor op de tafel bij bruidsbeurzen



Verder alles goed met mij/ons, maar bij tijd en wijlen wel verschrikkelijk druk, vandaar weinig productie en berichten.
Ik ben alle vrije dagen bij hem…..en dat is altijd even gezellig, alleen de tijd lijkt dan wel 2x zo hard te gaan…..
Ben nu bezig met twee herfstkransen te decoreren…wordt vervolgd. Nog 4 nachten werken, dan ben ik 2 weken vrij. Staat van alles op het programma, o.a. 3 nachten Nunspeet…wandelen..fietsen en van elkaar genieten. Ik word dus weer even stil.
Geniet van het leven, de tijd gaat veel te snel!

2 opmerkingen: