donderdag 18 juni 2009

het is roze en het.........


Na een korte blog-pauze (ivm drukke werkzaamheden en een profcheck en yes ik ben geslaagd) nu dan eindelijk weer tijd me op het quilten te storten. Deze wordt als eerste onderhanden genomen en ligt klaar om door te pitten. De andere sterren quilt is ook zover en ligt klaar om te sandwichen. De roze hartjes duurt nog fff, ik blijk me ernstig te hebben misrekend en moet nu harten bij gaan tekenen.
Wat bovenstaande quilt betreft: omdat het een boxkleed moet worden heb ik dikke vulling genomen en dit is heel goed te merken. Afgelopen nacht heb ik een paar steekjes gedaan en dit gaat veel minder soepel dan met de dunnere vulling, zal dus wel een geduld klusje worden, maar geeft niet, het houdt me van de straat.
Oant moan!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten