zondag 21 juni 2009

sterren en sterren


Sterrenkleed 2 ligt hier klaar op het fleece om gespeld en geregen te worden. Zelfde sterren, andere stof voor de tussenblokken en een andere bies en meteen ook een ander effect en uitstraling vind ik persoonlijk. Zal wel even duren voordat ik door de dikke tussenvulling geworsteld ben, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben zo gecharmeerd van de sterren dat ik zat te dromen van een sterrenquilt voor de bank van kerststof. Dromen bleef het niet bij want voor ik het wist was ik alweer druk aan het snijden en inmiddels zijn er 32 sterren in de maak van 16 verschillende stofjes. Allemaal groen/bordeaux met creme als basisstof.
Pff, het een nog niet af of het volgende licht alweer onder de machine, wat is dat toch, die behoefte om te maken, te scheppen, waar komt het vandaan? Of......hoe kom ik ervan af, wil ik er wel vanaf???
Nou ja, voorlopig speld ik af en toe een stapel driehoekjes en gooi ik deze vervolgens vrolijk onder de machine op weg naar 32 kerststerren, wordt vervolgd.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten