donderdag 14 mei 2009

kerstkrans


Deze kleine vierkantjes van 7 bij 7 heb ik in de vakantie met de hand in elkaar geknutseld (althans 13 van de 16, 3 waren er voor de vakantie al klaar). Met de hand want de meesten strookjes zijn zo klein dat het onder de machine niet eens zou lukken volgens mij.
Ik moet ze nu aan elkaar zetten en de border er nog omheen flansen, maar je kan al goed zien hoe het wordt vind ik.
Ik heb hem meer gezien op de diverse blogs. Sommigen noemen het een herfstkrans, ik heb echte kerststofjes gebruikt en voor mij is het dus ook echt een kerstkrans, maar ieder mag er in zien wat hij/zij erin ziet. Het blauw uit het originele patroon heb ik vervangen door creme stofjes met goudopdruk, kwestie van smaak.
Misschien morgen nog een blogje, maar daarna gaan we naar de camping en op zaterdag naar de dierentuin van Rhenen en daarna lekker uit eten.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten