woensdag 13 mei 2009

olifanten

Weer een aantal affo's, maar nog niet op foto, daarom nog 1 uit de oude doos. Deze heb ik al vaker gemaakt en is altijd leuk om te doen.
Verder heb ik een paaskleed klaar (waar de nachtdienst allemaal niet goed voor is, ssst) en ben druk bezig met een nieuw project.
Mijn mannen geven duidelijk de voorkeur aan de kleur blauw en zelf ben ik nogal geneigd bedekte kleuren te kiezen en neem niet zo gauw een felle kleur als rood of geel. Toch vind ik het af en toe wel leuk om met vrolijke zomerse kleuren te werken en brei dan ook zo nu en dan wel een echte meisjes trui met oranje/geel oid. Nu leek het me leuk om eens echt met vrolijke kleuren te patchen en heb ik een stapel super roze stoffen gekocht die ik transformeer tot roze harten. Samen met de geborduurderoze harten moet dit een echte meisjesquilt worden of misschien een boxkleed. Ik heb al een paar harten klaar en vind het zelf wel heel mooi worden. Een dezer dagen laat ik het jullie zien!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten