zaterdag 9 mei 2009

terug van vakantie

Zo,we zijn er weer! Na 10 heerlijke dagen Salou. Het hotel was geweldig, het park werd fantastisch gevonden door zoonlief en het weer was heerlijk. Inmiddels de koffers alweer uitgepakt, druk aan het wassen en het huis gesopt, want morgennacht moet er weer geld verdiend worden. In de vakantie, waar we ook naar toe gaan, neem ik ook altijd een handwerkje mee. Meestal een eenvoudig borduurwerkje wat ik overal en nergens kan doen. Dus.....in de bus en in het atractiepark zat moeders te borduren en ik heb dan ook 2 1/2 roze hartjes afgekregen en 12 logcabins voor de kerstkrans. De kleine stukjes van 7 cm bij 7 zijn nu dus af want ik had er voor vertrek al vier klaar.
Ik mag ze nu dus aan elkaar gaan zetten en de rand erom heen maken, daarover later deze week meer.
Helaas heb ik een foto gewist die ik jullie had willen laten zien van een leuk oranje/geel gemeleerd vestje wat ik voor Anne gebreid heb.
Kan het niet opnieuw doen want het truitje is al opgestuurd, nog juist voor mijn vakantie.
Vond het zelf wel een schattig ajouvestje.
Goed, komende week ga ik mijn best doen weer een paar affo's te produceren en te showen.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten