donderdag 23 juli 2009

affo


Na 2 nachtjes stevig doormazen en naaien weer een affo!
Verder gebeurd er momenteen niet zo heel veel. Mijn spieren en gewrichten plagen me nog teveel om fanatiek te handwerken.
En de warmte natuurlijk, en 6 dagen werken. Maar...........zo nu en dan doe ik nog wel wat. Stroken snijden voor de quilt voor Fernando, een blokje naaien voor de nieuwe kerstkrans, een sterretje naaien, stof bestellen.
Stof bestellen? Dat zou je toch niet meer doen Marjan?
Euh nee, maar het is uitverkoop en ik had sowieso een basisstof nodig voor de quilt van Fernando en euh......ik vind het zo leuk.
Trouwens ook wat boeken besteld, 1 met basissteken en 1 met paper-piercing patronen.
Verder ligt er al een bergje klaar met voorgetekende blokjes en afgemeten stofjes om mee te nemen op vakantie.
Nog 7 diensten!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten