dinsdag 7 juli 2009

blauw, blauw


Pfff, wat was het warm mensen! Persoonlijk ben ik blij dat het nu even afkoelt, maar de regen is natuurlijk niet leuk voor de mensen die nu vakantie hebben en aan het kamperen zijn. Even niet geblogd want ik ben vorig weekend weggeweest (naar het standchalet van Wilma, echt prachtig) en daarna hard gewerkt voor de baas en lam geslagen door de wamte. Ik kan er echt niet tegen en ben dan nergens meer toe in staat.
Nou ja, nergens? Heb wel weer mijn eigen verbod verbroken en prachtige stofjes gekocht. Ik heb nl weer 2 goede voornemens:
een quilt van blauwe stof voor Fernando en ben gesneuveld voor een mandjesquilt. En voor dat laatste heb je veel verschillende stofjes nodig dus heb ik bij sylka mode vier pakketen besteld met allemaal verschillende lapjes in diverse maten. Ze zijn inmiddels allemaal braaf gewassen en deels gestreken. Prachtige oranje/groene/bruine en beige stoffen waar ik weer een hoop plezier aan ga beleven.
Verder in de nachtdienst op papier veel mandjes getekend. Kan ik straks in de vakantie in Denemarken mooi wat doen. De blauwe stof ben ik al aan het snijden in stroken en driehoeken. Het middendeel is op gebouwd uit stroken van verschillende breedtes en daarom heen komen flying geese. Ik moet nog een achtergrondstofje scoren voor de tussenbanen maar heb geen haast. Eerst maar eens 700 stroken snijden!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten