maandag 13 juli 2009

nog veeeeel meer stofjes


En hier een kleine blik op de prachtige groene stofjes die ik heb gekocht.
Ik heb echter de laatste dagen weinig gedaan.
Ik heb al een poosje last van mijn linkerschouder, spiertje verrekt dacht ik, dus maar eens naar de fysio.
Na mijn klachten te hebben gehoord (naast de schouder ook al tijden last van de linker heup en diverse kleine pijntjes en stijfheden aan de spieren) zei de fysiotherapeut dat het weleens rheuma of fibromyalgie kon zijn. Dus: naar de huisarts , die op vakantie is natuurlijk.
Ik verzet me er meestal tegen maar heb dit weekend maar eens toegegeven aan de vermoeidheid en de pijn dus veel in bed gelegen en geluierd. Echt alles deed me op een gegeven moment pijn, mijn polsen, mijn vingers, mijn schouders en moe moe moe!
Enfin, de rust heeft wel wat geholpen, ik voel me weer wat fitter, dus vandaag maar weer er tegenaan!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten