vrijdag 2 oktober 2009

kerstafo!


Vorige jaar gemaakt op een quiltworkshop bij de Ganzerik. Netjes de rand eraan genaaid maar niet omgezoomd en zo heeft hij een driekwart jaar aan de kast gehangen. Vorige week ben ik gezellig op de koffie geweest bij een vriendin en heb ik hem meegenomen en de boorden vast gezet aan de achterkant. En nu dus een affo, ruim op tijd voor de kerst. Nou alleen nog een latje zagen........
Op de foto niet zo goed zichtbaar maar hij is met de machine genaaid en met de hand gequild en van een prachtige kleur bordeau en groen met veel goud dus deze zal zeker bij ons hangen te pronken met de kerstdagen.
Ondertussen heb ik toch weer aardig wat stofjes en patroontjes gekocht her en der, ondanks mijn eigen verbod.Het aantal WIM-mies (wil ik maken) loopt dus aardig op. Nou ja, van mijn ufo's kan ik er weer een aftrekken en het houdt me van de straat.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten